ترجمه انگلیسی به فارسی متون مهندسی مواد و متالورژی

گروه علمی و پژوهشی مهندسی مواد با گرد آوردن دانشجویان و محققان مجرب در گرایش‌های مختلف مهندسی مواد و متالورژی و نانو مواد در قالب یک تیم ترجمه، در نظر دارد تا پروژه‌های ترجمه (مقاله، کتاب و…) از طرف دانشجویان و صنعت‌گران را با قیمت و زمان تحویل مناسب (هفت روزه) انجام دهد. برای این منظور  دو سطح ترجمه نقره‌ای و طلایی در نظر گرفته شده است.

 

سطح ترجمه نقره‌ای: در سطح ترجمه نقره‌ای از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مواد با سطح زبان (4/5 تا 5/5 آیلتس) استفاده خواهد شد. در این سطح امکان ارتباط مشتری با مترجم وجود نخواهد داشت. همچنین 3 روز به عنوان گارانتی کیفیت در نظر گرفته خواهد شد تا اشکالاتی جزیی اگر در متن وجود داشته باشد، توسط مترجم رفع گردد. در پایان، فایل نهایی ترجمه شده به صورت تایپ شده به مشتری ارسال خواهد شد.

 

سطح ترجمه طلایی: در سطح ترجمه طلایی از دانشجویان ارشد و دکتری مهندسی مواد با سطح زبان معادل (6 و بالاتر آیلتس) استفاده خواهد شد. در این سطح امکان ارتباط مشتری با مترجم وجود خواهد داشت. همچنین 5 روز به عنوان گارانتی کیفیت در نظر گرفته خواهد شد تا اشکالاتی جزیی اگر در متن وجود داشته باشد، توسط مترجم رفع گردد. در پایان، فایل نهایی ترجمه شده به صورت تایپ شده به مشتری ارسال خواهد شد.

 

با توجه به شرایط ذکر شده و حساسیت پروژه مورد نظر، فایل پروژه خود را در فرمت ورد و به با مشخص کردن نوع سطح ترجمه انتخابی در قسمت توضیحات پروژه بارگذاری کنید. پس از قیمت‌گذاری پروژه ترجمه توسط کادر مترس و واریز وجه از جانب شما فرآیند ترجمه انجام خواهد شد و در زمان تعیین شده به مشتری تحویل داده خواهد شد.

 

لطفا در قسمت نظرات تجربه خودتان را از مجموعه مترس برایمان بفرستید.

مرحله اول

ابتدا به حساب کاربری خود وارد شده و وارد صفحه درخواست پروژه مورد نظر شوید.

مرحله دوم

فرم سفارش پروژه را با دقت تکمیل نمایید.

مرحله سوم

هزینه پروژه در دو حالت عادی و فوری برای شما ارسال می شود لطفا هزینه مورد نظر را انتخاب و پرداخت نمایید.

مرحله چهارم

پروژه در تاریخ مورد نظر آماده تحویل به شماست و شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی آن را دریافت نمایید.

برای درخواست پروژه ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *